Tuesday 29 November 2016

Hargai Masa Sihat Sebelum Sakit Datang

Sakit makan ubat
Sakit lagi makan ubat lagi

Apa susahkan dah ada jalan selesai masalah wat per nak pening pale kan?

Hahahah sape gitu?yer dlu saya sama gak cam gitu..sakit MC makan ubat sakit MC makan ubat itu ler kerjanya tapi kini fikiran dan terbuka sket bab2 kesihatan tu kita lebih baik mencegah dari merawat.

Jika kita mampu elak dari kesakitan mengapa kita tidak memilihnya kan?jika boleh elak dari makan ubat lagi bagus kan.

Interferon buat julung kalinya kini telah ditemui pada tahun 1954.Merupakan satu-satunya interferon semulajadi didunia.

Nutriferon ini terdiri daripada ekstrak 4 tumbuhan iaitu biji labu,bunga Safflower,Honeysuckle Jepun dan biji Plantago ini mempunyai daya kebolehan yang mampu mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Inilah pilihan saya buat keluarga tercinta.Saya akan pastika stok Nutriferon sentiasa ada dan dimana jua kami berada lebij lagi jika bercuti di tempat yang tidak biasa dikunjungi.

Nampak anak-anak mahupun suami ada tanda akan diserang saya terus berikan perisai semulajadi ini.Alhamdulillah ia menghalang serangan terus menyinggah.

Kita nie sentiasa jer terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (aircond,gas buangan,asap,virus diudara,habuk) sentuhan,makanan,latihan fizikal persekitaran sekeliling dan banyak lagi cara kadang kita sendiri tidak sedar.bila banyak kuman datang menyerang dan body kita kekurangan interferon dan sel-sel imun itulah yang membuatkan badan kita cepat letih,stress,terganggu tidur,selsema,batuk elergik,asthma,jerawat dan macam-macam lagi.Dan bila sel-sel teroksida dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mngakibatkn penyakit degeneratif,penyakit kronik,kanser dan banyak lagi.

Oleh itu perangi kedatangan penyakit ini dengan perisai semulajadi pilihan saya dan keluarga in sha allah.

No comments:

Post a Comment

Like my FB