Saturday 5 November 2016

Produk Pilihan Sanubari Hatiku

Produk feberet dihati sanubari hatiku?heheheh tentulah #vivixshaklee the awesome

Siapa pernah rasa tahu kebaikan sudah merasa keberkesanan PASTI turut setuju dengan pilihan saya.Betul tak?meh komen SETUJU diruangan komen :-) :-)

Bermula dengan memberi sebotol kepada insan yang telah berkorban nyawa melahirkan saya kedunia dikala doktor mengesahkan MAK mengidap diabetes tahap tinggi dan mengesyorkan agar suntikan insulin diambil sendiri dirumah?Sebagai seorang anak saya merasakan begitu tersentap apabila MAK memberitahu berita ini.

Masa tu zaman baru bermula berniaga bonus masih belum banyak mana tapi saya nekad hendak membelikan juga walaupun tahu harganya bersamaan 3-4gram emas.Nak mintak ensuami alahai segannya..walaupun harapan nak dapat pasti ada tp jika usahakan sendiri pasti lebih suwit kan.

Alhamdulillah selepas mencuba sebotol MAK amek result sekali doktor sendiri heran dengan result MAK yang begitu cantik sehinggakan tak perlu lagi mengambil suntikan insulin yang disyorkan sebelum ini..Syukur lega hati ini bila balik MAK hantar laporan kesihatannya.

Sehingga kini saya masih bekalkan MAK #vivix moga MAK terus sihat dan boleh terus beribadat kepadaNya.Saya dan suami juga turut amalkan.Eh tak sakit pun nak amalkan?jika kita boleh mengelak dan mencegah mengapa tidak kan?

Sebab itu saya sgt sukakannya kerana keberkesanan dan keunikannya.

Tetapi harganya MAHAL?oh tidak harga sebuah kesihatan itu sebenarnya jauh lagi MAHAL.

Hubungi saya jika berminat
017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB