Wednesday 9 November 2016

Petua Dikala Ketidaksedapan Perut Berlaku

Semalam saya diuji...wah bunyik saspen je kan...bangun pagi nak mandi nak solat tetibe jer ha amek ko perut memulas bagai ditarik2 menyucuk hasil tak kuar sangat yg sakitnye perut pedih memulas.ish apehal lak nie..sml tkde pn makan yang pelik2

Pas mandi solat eh kekerapan lg sampai tak sempat nak habiskan ngaji..terus masuk toilet. Memang haru pepg wat hal nk urus nak g sekolah lagi.Hasben da risau melihat saya kemain seksa menahan sakit then dia ajak g klinik.cian lak tgk si harris tgh nyenyak tidur nk kejutkan kesian lak dia.Cakap masih mampu bertahan dalam masa tu masih berulang lagi ke toilet.

Last tanye kawan2 wassap #gengusrah #gengETS ada petua tak nak buat mcmane.Alhamdulillah ada yang pernah alami yang sama.

Petuanya ialah

PERFORMANCE DRINK bersudu2
2peket CINCH TEAMIX
setitik eo peppermint

Dibancuh dengan sedikit air dalam 250ml sahaja.
Kemudian saya kemam 3biji Peppermint Ginger Plus.

Kemudian serta merta hangin kus2 keluar mcm sendawa banyak kali then beransuran sakit hilang..tiada lagi ulangan bertandang ke toilet lg selepas itu. Sekali tu jer saya minum bancuhan itu..alhamdulillah lepas itu ok siap boleh visit kawan n makcik di hospital dan COD order kasteme smlm..Syukur lega.

Nak cuba jangan segan silu hubungi saya
017-3150252
Pengedar Shaklee anda.

1 comment:

  1. assalamualaikum..
    saya Aina.
    dulu saya cuma pelanggan shaklee jugak. tapi last last, saya jadi agen produk shaklee jugak. alhamdulillah. saya agen dari miri sarawak. hee.
    jemput singgah ke blog comel saya di www.ainazulkifli.com.

    terima kasih ..

    ReplyDelete

Like my FB