Thursday 24 November 2016

Set pilihan kesayangan saya dari dulu

Banyak-banyak set inilah set kesayangan saya dari dulu sampai kini saya setia bersama mereka bertiga nie.Sehari tak makan rasa tak lengkap hariku ewah..

Set SELIM Turbo nama diberi..meh nak stori serba sket khasiat dan kebaikan yang ada dalam ketiga2 produk terbaik pilihan saya ini

ALFALFA COMPLEX

- sesuai juga diambil oleh ibu menyusu
- berfungsi membuang toksin dalam badan
- perapat moden yang sangat berkesan
- menyingkirkan asid urik
- sangat bagus utk penghidap gastrik
- merupakan milkbooster buat ibu menyusu

LECHITIN

- berkesan mengelakkan bengkak susu
- melembabkan kulit
- pengemulsi lemak & kolestrol
- bagus utk  perkembangan otak
- bagus untuk kebaikan kolina mata

HERBLAX

- Pembersihan najis yang tersekat.
- Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
- Membantu masalah sembelit.
- Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi.
- Mengempiskan perut.
- Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.

Bestkan khasiat dan kebaikan set ini..jadi tgu ape lg jom dapatkannya segera dengan menghubungi saya ditalian 017-3150252.

Untuk pembelian set ini ada tips n rahsia saya akan berikan pada anda.

1 comment:

  1. Set Slim Turbo..memang power...kesan paling menggembirakan. Nak kurus...wajib ambil.

    ReplyDelete

Like my FB