Monday 26 December 2016

Vitamin Buat Anak Syurga yang cergas akal bijak

Arini nak citer vitamin wajib anak-ank syurga saya...

Omegaguard minyak ikan terbaik ini akan saya pastikan diberi setiap hari kepada mereka bertiga.Sebotol ada 90biji makanya untuk mereka cukup sebulan sebotol khas untuk mereka.

Antara khasiat Omega Guard Untuk kanak-kanak:

<3 Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.

<3 Membantu merawat penyakit eczema dari dalam, kebiasaannya kita amalkan alternatif untuk sapu ubat/krim dari luar sahaja tapi tak lama kemudian akan muncul semula, dengan pengambilan omega 3 dapat elakkan masalah eczema untuk timbul semula.

<3 Bantu tingkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.

<3 Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.

<3 Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.

Anda nak juga memulakan hari anak anda dengan pengambilan supplement terbaik dari #shaklee yang sentiasa selamat berkesan dan ianya semulajadi?

Hubungi saya dan saya akan cadangkan apa yang bersesuaian untuk anak syurga anda.

017-3150252
Fazillah Abdul Ghani
Your Trusted SID

No comments:

Post a Comment

Like my FB