Tuesday 27 December 2016

Anak Kembali ke Sekolah Dengan Kuat Cergas

Anak Kembali Ke Sekolah

Sessi persekolahan bakal bermula minggu hadapan.Anak saya bermula hari Selasa 3hb Januari 2017.Cuti sekolah akan berakhir lagi 6hari.Persiapan semua Alhamdulillah sudah selesai tinggal ibu hendak mulakan marathon sessi menggosok untuk seminggu punya stok baju bajan.

Bercakap pasal persiapan,bagaimana pula mengenai persiapan kesihatan anak-anak yang bakal menghadapi persekitaran sessi persekolahan akan tiba ini?saya cukup prihatin tentang hal ini.jika kesihatan mereka tidak baik bagaimana anak-anak mahu meneruskan pembelajaran dengan baik.
Eko
Seawal kini seminggu awal saya sudah pastikan tiada aktiviti main air mandi kolam diadakan.Cukup dah kot berendam sebelum ini dan saya juga sudah mula memberikan supplement makanan tambahan bagi membina perisai serangan penyakit terhadap mereka.

:-) Nutriferon - Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
Melindungi dari influenza

:-) Vitamin C Chewable - Membantu meningkatkan antibodi
Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam,Membantu memulihkan selsema dan resdung

:-) Omegaguard - makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

:-) Mealshake- Nutrisi lengkap - 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu
Membantu meningkatkan imunasasi
Membantu tumbesar

Inilah diantara makanan tambahan yang wajib anak-anak saya terpaksa telan bila dapat ibu yang prihatin terlebih terhadap kesihatan anaknya.ini untuk anak saya yang saya sendiri hantar dan ambil disekolah.Jadi buat ibu ayah yang hantar anak ditaska ditransit saya ingin sarankan ambillah langkah berjaga-jaga buat kesihatan anak anda.Bila anak tidak sihat tidak boleh ke sekolah ibu ayah yang bekerja terpaksa mengambil cuti untuk menjaga mereka.Kita boleh kurangkan untuk itu jika kita sediakan perisai kesihatan untuk anak-anak.Ibu tidak stress ayah tenang hati anak-anak sihat mendatangkan keluarga bahagia sihat sejahtera in sha Allah.

Sebarang maklumat lebih lanjut boleh hubungi saya ditalian 017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB