Saturday 29 October 2016

Semakin yakin selepas Shaklee ada LandMark Study

Apa yang sibuk sangat dengan Landmark Study nie?Dulu main beli jer sebarang brand vitamin yang ada.Sekarang terbuka hati dan minda dan yakin akan terus setia bersamanya.

Bukan sebarang syarikat yang sudi nak dibuat kajian terhadap produknya.Risiko terlalu tinggi.Keputusan yang diterima dari hasil penyelidikan akan ditulis di journal antarabangsa.  

Satu bukan sedikit duit yang perlu dilaburkan untuk membuat kajian dalam landmark study ini berjuta wang perlu dilaburkan dan keduanya adalah result hasil penyelidikan itu jika negatif sekalipun ianya tetap akan keluar di journal itu.

Anda fikir bayangkan kalau hasil result itu negatif dan tidak mencapai tahap yang kita hendakkan sudah pasti mau tertutup syarikat shaklee kan?tapi berkat keyakinan mendalam dan ingin mengetahui juga result tersebut maka kajian terus juga dilakukan.

Bila da keluar result KINI semakin yakin semakin berani akan terus berkongsi kebaikan keberkesanan produk Shaklee kepada anda dan semua insan yang mahu terus jalani gaya hidup sihat.

Hasil dari result kajian yang dibuat makanya :-

orang yang konsisten menggunakan Shaklee terbukti secara saintifik lebih sihat daripada yang tidak makan apa-apa vitamin & yang makan vitamin jenama lain.Ini selari dengan moto Shaklee Dijamin Berkesan.

semua produk Shaklee terbukti secara saintifik selamat digunakan tanpa sebarang kesan sampingan untuk jangka masa panjang.Ini selari dengan moto Shaklee Dijamin Selamat.

tahap kesihatan pengguna vitamin lain terbukti secara saintifik lebih teruk berbanding orang yang tak ambil sebarang vitamin.Sbb itu ada Doktor yang berpendapat “Lebih Baik Tidak Makan Apa-Apa Vitamin"

Nak order produk Shaklee
Hubungi saya ditalian 017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB