Tuesday 25 October 2016

Masker dari bahan sediaada untuk kulit jelita menawan.

Kerlas kan tajuk entri akak arini.siapa yang teringin benor nak rasa feeling lepak kat spa sampai muka dibela ditempek masker relaxing lupakan sejenak masalah dalam kehidupan?

Rasa teringin membuak-buak macam larva gunung berapi baru meletup tetapi macam tak mampu jer nak capai rasa keinginan itu?faktor kewangan satu hal tapi yang menjadi major problem nya kebiasaannya faktor masa dan ketiadaan bibik yang boleh handle anak-anak dikala ibu2 mahu memanjakan diri di spa.

Kesian kat kita kan tiada masa untuk "me time" gitu.Rileks la semua itu bisa diatur.Tak boleh keluar rumah kita buat rumah kita jadi spa.Setiap masalah pasti ada jalan selesai.Gunakan akal yang diberi dan get ready to be creative.Ha akak da pakai bahasa omputih bermakna akak sirius..heheheh :-) :-)

Ok berbalik kepada tajuk yang dibincangkan.Masker dirumah dengan bahan sediaada gitu.Ok sebagai pengguna tegar #shaklee makanya memang banyak ler produk dirumah.

Jadi tak perlu membazir kita pakai jer ape yang sedia ada dirumah.Kali ini saya nak share resepi masker menggunakan #espshaklee #collagenshaklee #vivixshaklee diadunkan bersama yogurtplain perisa original pastikan tulen baru beli :-) :-)

Gabungkan keempat-keempat bahan tadi dan anda sudah bersedia untuk bermasker.

#vivixshaklee terkenal dengan anti-aging
#espshaklee merupakan penyumbang protein yang sgt diperlukan oleh kulit
#collagenshaklee merupakan satu produk yang mampu mengembalikan kolagen itu sendiri menggantikan kolagen yang makin hari makin berkurangan kerana pelbagai faktor termasuk faktor usia.

Bila siap sedia sudah ramuan masker tersebut sila ambil waktu bertenang dan mulakan tempekan diwajah anda.Mudah jer kan?masa nie nak main suh enciksuami bubuhkan pn lebih afdal.Tambah kasihsayang antara kalian berdua.ewahhh :-) :-)

Rehat rileks tenangkan fikiran anda ketika proses masker berlangsung.Tutup mata dab bayangkan anda kini berada didalam sebuah bilikmewah dan jiwa akan begitu tenang sekali.

Biarkan masker sehingga kering dalam masa sejam dua kemudian bolehlah dibersihkan selepas itu.

Dan hasilnya?

Anda pasti teruja kulit akan menjadi lembut,cerah berseri,licin kesegaran terasa dan anda pasti menyukainya.

Ulangi lagi dikala ada waktu terluang dan jika anda yang membaca juga teringin tetapi tiada produk #shaklee anda boleh hubungi saya ditalian 017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB