Tuesday 13 February 2018

CARA TINGKAT SALES DAN KEMBANGKAN BISNES SAYA?

Sales adalah nyawa dalam bisnes. Takde sales, takde la bisnes. Apa yang anda faham tentang itu?Sales bermaksud jualan.Bila ada urusan jualbeli makanya ianya dipanggil urusan bisnes sedang dijalankan.

Ramai didalam fb ini mengetahui akan saya adalah pengedar Shaklee.Saya menjalankan urusan jualbeli produk kesihatan pilihan no.1 mereka diluarsana.

Saya dari awal pembabitan dalam bisnes ini saya memilih medium online untuk menguruskan bisnes ini.Alhamdulillah sehingga hari ini saya senang dan akan meneruskan menggunakan medium ini.

Di facebook di blog di instagram cara saya berkongsi kebaikan dan kelebihan produk yang  pada awalnya saya merupakan pengguna.Maka perkongsian dari hati hasil dari kesan diri sendiri telah membuahkan hasil jualan kepada apa yang saya bisneskan ini.

Di Shaklee kami di ajar mengamalkan konsep 3S iaitu Sharing,Sponsor,Service dan semua ini terbukti berkesan dan ianya telah menghasilkan perkembangan positif hingga team saya semakin hari semakin berkembang sehingga hari ini.Alhamdulillah

Terima kasih buat anda yang menyokong bisnes saya ini dengan membeli dan terus mendorong saya untuk terus bekerjakuat membina kejayaan menerusi lifetime business saya ini.

Ingin menjadi sebahagian keluarga bisnes saya?hubungi saya segera dan saya akan bimbing anda.017-3150252

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#top10
#assyifateam

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên dịch vụ cho thuê máy photocopy màu hoặc bán máy photocopy màu uy tín, giá rẻ tại TP.HCM và giải đáp máy photocopy nào tốt nhất cũng như link download driver toshiba 456 chính xác.

    ReplyDelete

Like my FB