Saturday 10 February 2018

SIAPA SAYA UNTUK ANDA?

 Saya Fazillah Abdul Ghani merupakan seorang wanita yang kuat berdikari.Merupakan seorang isteri kepada Mohd Syuhairi Abdullah seorang nelayan-laut-dalam :-) yang terpaksa ditinggalkan seorang diri menguruskan 3orang cahayamata dikala suami pergi atas tuntutan kerja.

Saya seorang yang tegas (bukan garang) dalam setiap perkara bergantung kepada keadaan dan sekeliling.

Saya ingin dikenali sebagai seorang insan yang walaupun bekerja dari rumah sambil tidak melepaskan jawatan surirumah namun saya adalah seorang yang berjiwa besar dalam setiap apa yang saya lakukan.

Merupakan founder kepada #assyifateam.Dimana sedang menguruskan anak-anak buah yang berkehendak melepaskan diri dari belenggu permasalahan kewangan yang majoritinya adalah surirumah yang terpaksa berhenti kerja demi tuntutan tugas untuk keluarga.

Memilih untuk menjalankan perniagaan berasaskan supplement yakni makanan kesihatan yang merupakan kemana no.1 pilihan orang ramai jika hendak memilih supplement.Bidang perniagaan yang sangat luas dan merupakan perniagaan yang begitu bertuahnya saya apabila memilihnya untuk menjadi life-time business saya.

Dari seorang surirumah yang buntu tiada sumber kewangan setelah nekad berhenti kerja setelah melahirkan anak kedua namun kini saya adalah surirumah yang bergaji hasil dari kerjaya saya hanya dari rumah tanpa meninggalkan kerja-kerja surirumah yang lain.

Bebas kewangan bebas untuk berbelanja bebas untuk membuat kebajikan menggunakan pendapatan sendiri dan saya merupakan surirumah yang membayar zakat hasil dari gaji dari perniagaan saya.

Mengapa memilih menjadi biasa-biasa sedangkan mampu untuk menjadi yang luarbiasa?

Fazi Shaklee :-)
Shaklee Fazi <3

Ingin dapatkan produk SHAKLEE boleh hubungi saya ditalian 017-3150252

1 comment:

  1. If you're trying to lose pounds then you have to jump on this totally brand new personalized keto diet.

    To produce this keto diet, certified nutritionists, fitness couches, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are useful, suitable, economically-efficient, and delightful.

    From their first launch in early 2019, hundreds of individuals have already remodeled their body and health with the benefits a good keto diet can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones provided by the keto diet.

    ReplyDelete

Like my FB