Thursday 6 February 2014

Rangkaian Makanan Tambahan Buat Si Kecil

Assalamualaikum wrt.. Maaf sekian lama tidak bersiaran.. komitmen yang sendiri tak pasti apa yang disibukkan bila tiada masa untuk mengupdate blog kesayangan ini..

Anda bagaimana menghadapi hari yang mendatang? Moga dikurniakan hari yang cemerlang terbilang dan gemilang menemani anda sepanjang waktu.

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk meneruskan perjuangan hidup Yang masih belum selesai. (Akan selesai hanya pada hari al-tamat al-riwayat je jawabnya )

Bagaimana keadaan cuaca ditempat anda. Dikawasan perumahan sana cuacanya tidak dppat diduga.. tatkala datang angin begitu sejuk suasana.namun pada hari yang sama dikala siangnya sejuk hingga ke tulang bertukar menjadi panas terik menusuk kalbu. 

Mungkin bagi kita orang dewasa agak boleh menahan dan mempunyai perisai tersendiri untuk menangkis dan menghadapi cuaca sebegini dan meneruskan kerja seharian seperti biasa. Yang menjadi kerisauan leboh lagi kita sebagai ibu adalah hal berkaitan dengan anak kecil.

Selagi terdaya kita sebagai ibubapa mahu memberikan perlindungan terbaik untuk mereka semua. Baik dari segi perlindungan insuran itu sendiri malah pemantauan setiap apa yang dimasukkan ke dalam perut mereka memandangkan mereka belum lagi boleh menilai mana yang patut atau tidak diambil.

Saya sendiri ada dua anak perempuan yang kini dalam proses membesar.saya seboleh mungkin mahu memastikan setiap apa yang diambil dimakan digunakan semuanyalah oleh mereka. Kerana mereka masih belum lagi dapat menilaia baik buruk kesan daripada pengambilan yang tidak sihat.

Baiklah disini saya ingin berkongsi dengan anda semua apa yang saya pilih untuk menjadi persediaan awal kepada anak kecil saya dalam menghadapi kehidupan yang baru mereka terokai dan banyak halangan dugaan nya tersendiri.

Sudah semestinya rangkaian produk Shakkee menjadi pilihan saya sekeluarga.

Nutriferon - perisai sebagai imun booster buat mereka

Omega - untuk kecerdasan minda mereka serta melindungi mereka apabila diserang selsema demam batuk.

Mealshake - hidangan nutrisi lengkap untuk keperluan tubuh mereka.

Vitamin C Chewable - vitamin c yang melindungi mereka untuk sepanjang hari.

Ingin juga memberikannya kepada anak kecil anda??bolehlah hubungi saya pengedar sah Shaklee anda berID 906544 ditalian 017-3150252 saya menanti kehadiran ibubapa prihatin tentang anak mereka.

No comments:

Post a Comment

Like my FB