Tuesday 25 April 2017

JOM JOIN BISNES DENGAN TEAM HEBAT SAYA

Kenapa BISNES SHAKLEE BERSAMA #Assyifateam best???

1. SAYA AKAN AJAR ANDA BUAT MARKETING

Anda hanya perlu buat saja. Jika anda rajin ikut apa yang diajar, anda akan nampak hasil yang ohsem setiap hari. Yang penting ICU = ikut cakap upline.

2. MARKETING SECARA ONLINE

Tidak perlu keluar rumah untuk promote barang dan menjual. Kalau ada order dari customer terus pos dari website.

3. PULANGAN TUNAI BERGANDA

✅ untung runcit (12%-25%)
✅ bonus bulanan (up to 21%)

4. BONUS BERGANDA

✅ bonus dari jualan
✅ bonus kereta

5. FREE VVIP TRIP & UMRAH 6 BINTANG

Sudahlah semuanya ditanggung, boleh  bawa pasangan, ibu, bapa, anak2, adik-beradik, wow sangat!

Anda taknak? Saya tak rugi apa-apa. Saya hanya sudi membimbing mereka yang mahu mengubah kehidupan dan tidak lagi hanya senyum melihat orang lain sambil nangis di bucu katil....

Anda nak? Cepat2 PM saya. Saya dah tak sabar nak bimbing anda ke puncak jaya!

No comments:

Post a Comment

Like my FB