Wednesday 1 March 2017

BINA KERJAYA BERSAMA SHAKLEE

TERUS UKIR KEJAYAAN (PENDAPATAN) BERSAMA SHAKLEE

Bulan ini bulan terakhir cycle 2016-2017 buat bisnes #shaklee saya.Ye cycle baru akan bermula bulan hadapan.

Jadi sebelum ianya berakhir saya ingin mengakhiri cycle ini sesuatu yang membanggakan diri saya sebagai halatuju mula yang akan saya bawa untuk tempoh cycle akan datang.In sha Allah.

Setahun cycle lepas ini Alhamdulillah bisnes semakin dikenali.Fazi Shaklee dikenali sana sini.Jiran setaman semua sudah mengenali siapa insan yang perlu dihubungi jika mahu membeli produk #shaklee.Syukur terima kasih jiran-jiran yang menjadi pelanggan tetap kakfazi.

Melihat sudut membantu orang ramai mendapat kesihatan yang lebih baik,masih belum lagi saya capai.Masih ramai lagi memerlukan saya untuk memperkenalkan supplement agar menjadi satu rutin harian buat mereka.Malah insan sekeliling saya sendiri saudara mara masih belum sepenuhnya saya shaklee-kan.

Dengan adanya produk yang hebat terbukti selamat berkesan dengan bukti yang tidak boleh disangkalkan kerana ianya bukan sekadar diambil berdasarkan testimoni pengguna sahaja malah produk Shaklee terbukti dengan kajian-kajian yang dibuat oleh pakar mereka dan disahkan oleh mereka yang tidak ada kepentingan terhadap syarikat Shaklee yakni dari pihak ketiga dan ada jurnal yang dikeluarkan mengenai kesahihan kajian terhadap produk Shaklee di landmarkstudy.com

Kesedihan saya tidak dapat hendak sponsor semua insan tersayang dengan produk hebat ini.Melihat mereka menggunakan produk yang bukan-bukan sedih sungguh rasa dihati dan dari situ saya berniat mahu melebarkan lagi empayar FAGteam saya.Saya mahu bantu ramai lagi orang yang memerlukan.

Disamping menyediakan produk yang bertaraf kelas dunia,syarikat Shaklee juga menyediakan peluang yang besar dimana mampu membantu mereka yang kurang berkemampuan namun berasa penting pengambilan supplement untuk kehidupan kini.
Syarikat menyediakan peluang bisnes yang meluas dan pulangan yang besar untuk mereka yang telah memberi perkhidmatan kepada syarikat.

Doakan saya dan FAGteam kumpulan dibawah kelolaan saya terus mengukir langkah demi langkah kejayaan bersama Shaklee.Anda juga boleh bersama-sama kami mengukir kejayaan.Ayuh sertai kami.PM saya untuk maklumat lebih lanjut

#tsunamishaklee
#2wave

No comments:

Post a Comment

Like my FB