Wednesday 14 September 2016

Susu Protein pemberi tenaga

Beza memang berbeza

Dulu kandungan pertama dan kedua memang saya tak amek #ESPshaklee nie lg..lum kenal gitu.

Tp time #afliqharris memang dari awal kandungan da start minum.Beza sgt ketara rasa lainnya bertenaga takat handle afrina g tadika ulang alik ngn amni tu umur dua tahun handle family tanpa suami disisi jika time die g naik job

Sape yg lum kenal saya adalah seorang isteri kepada "orangkapal" yang time naik job berbulan ditinggal jd time tu sy uruskan sendiri hal keperluan keluarga.independent sgt kan.

Jadi memang saya perlukan supplement at least dpt membantu kerja seharian saya.Walaupun berbadan dua saya tak boleh nak melepek baring sepanjang hari layan rasa letih rasa lemah rasa penat sebab ada lagi mulut yang perlu disuap makan ada kerja harian yang perlu diselesaikan.

Alhamdulillah sepanjang pregnantkan harris saya sihat walafiat dari bulan pertama hingga saat melahirkan tiada masalah besar yang timbul sepanjang masa itu.

Dan harris adalah anak yang kuat tulangnya cantik kulitnya alhamdulillah tiada alergik setakat ini 1y7m sudah umurnya kini.

sebab tu saya sangat mengesyorkan ibu hamil ibu berpantang ibu menyusukan consume la #esp nie.bisik kt tinge ensuami mintak hadiahkan #esp nie kepada anda.

No comments:

Post a Comment

Like my FB