Monday 26 September 2016

Aktiviti Keluarga Saya

Nie aktiviti last week...naik swan-ride kt Taman Tasik Taiping..mangkor kaki ngayuh siap take turn hahahah penat jugak weh.berpeloh2 tp anak2 suke.ibu da cuak si harris tak mau dok diam mau jatuh dalam tasik nanti naya den.

Mcm nie la kami jika ayah around.kami akan spent quality time bersama-sama.Semua sedia maklum dengan kerjaya ayah yang tidak selalu ada demi mencari rezki utk keluarga.Jadi once ayah ada apa lagi balas balik hutang masa la kan hihihi

Hahaha ada gak suara sumbangsih berkata hamboi berjalan sokmo ye hahahah gelak jela time ayah takde kami dok dendiam takde lak yang bertanya hihihi its ok itulah kehidupan bukan semua memahami apa yang kita alami hanya yang mengalami akan mengerti.

Seronok tgk anak-anak bergumbire sesekali berjalan luar.Bawak lak g zoo mlm tu riuh rendah mulut bercerita itu ini tanya apa tu apa ini...

Aktiviti ini memang kami terapkan dari awal kahwin dulu sehingga kini.kadang tu tak perlu jauh pn dekat2 sini je pun dah memadai untuk kami luangkan masa bersama.

Tengok wayang,tunggang kuda,tgk games bola/ hoki kat stadium,petang pergi taman walaupun sekadar main air sabun dan berlari tanpa tujuan.Seronok anak-anak..alhamdulillah kadangtu tak perlukan modal yang besar pn boleh kite buat aktiviti bersama keluarga tau.

Yang penting anak-anak hepi
Ibu ayah pun senang hati

#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#myshakleestory

No comments:

Post a Comment

Like my FB