Tuesday 30 August 2016

Setia terus yakin padanya SATU

Yakin dan Setia itu sikap saya..wah gitu hahahah bukan main yakin dan setia menggunakan tanpa usul periksa.main ikut orang jer.

Tapi keyakinan ini kesetiaan saya ini berlandaskan kepercayaan.

Tak kenal maka tak cinta kan?memang la CEO dis si Roger Barnett  handsome tapi itu bukanlah sebab utama saya yakin.

Keyakinan mula datang sebab keberkesanan dan ia nya tidak memudaratkan kesihatan saya malah menambahbaik kehidupan saya

Set menyusu adalah produk pertama yang saya cuba dan saya sangat berpuashati.Masa tu belum jadi ahli lagi beli sebagai pengguna

Kualiti produk terbaik sudah pasti saya akan repeat order kan.Bila da repeat order sure la nak harga murah jika ditawarkan.Mengapa nak bayar lebih.Sebabkan nak harga murah saya decide jadi ahli

Then da sifat teruja nak bersembang berkongsi kebaikan bila kawan tanya pasal masalah penyusuan tetiba macam terer sajjeskan set menyusu shak.lee kawan pun nak order

Nak order bukan semua orang boleh order or beli kat pasar malam.Ini produl eksklusif nak beli kena ada id keahlian jadi kawan suh saya order itula bermula kisah bisnes saya.

Jadi seronok lak berkongsi benda baik benda bermanfaat.Bukan saya syorkan produk menjahamkan jadi mengapa saya tidak teruskan.

Lagi dihadam lagi tambah jatuhcinta lagi dikorek info pasal kompeni pasal produk lagi tambah rasacinta acaner nak stop berkongsi.

Landmark Study itu sudah cukup kuat untuk menyatakan ini adalah rangkaian produk vitamin yang paling awesome paling selamat untuk diambil tanpa ragu dan was-was.

Sebab itulah saya pilih.

#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#berbisnessambiljagaanak
#inspirehealthylife
#bisnesdarirumah
#myshakleestory

1 comment:

  1. Selain mendapat zat terus dari makanan, vitamin juga penting untuk melengkapkan zat yang tidak cukup dalam makanan kepada badan kita. Yang pasti perlu dijadikan amalan. Bukan makan separuh jalan je kan. pepun produk dari shaklee memang sudah terbukti.

    Salam singgah dari saya http://www.encikshino.com/

    ReplyDelete

Like my FB