Tuesday 21 June 2016

Impian Kehidupan Saya sepanjang tahun 2016

#Throwback My Vision Board 2016 ada lg 6bln utk dilaksanakan...ameen ameen ya rabb permudahkannya Ya Allah.

Masih belum terlewat utk mengukir #impiansaya2016

Mohon kalian meng*ameen*man doa ini agar impian saya menjadi kenyataan.

1.Effective Rank Senior Coordinator
2.Financial Freedom
3.Belikan water dispenser Coway utk rumah MakAyah dikampung
4.Almari Pamer stok vitamin saya
5.Consume Bekalan Vivix setiap hari without miss
6.international family trip ke Turkey
7.domestic family trip ke Sabah
Nie hanyalah 7 dari 101 impian2016 saya selebihnya tertulis dalam buku catitan saya.

Moga tahun 2016 memberi cahaya cemerlang terbilang dan gemilang buat insan berjiwabesar bernama Fazillah Abdul Ghani.. In sha Allah

#impiansaya2016
#harapan2016
#mogamenjadikenyataan
#kauakukayaberjaya

No comments:

Post a Comment

Like my FB