Saturday 7 December 2013

Bersiaran dari smartphone

Assalamualaikum wrt semua.. ini misi percubaan saya membuat entri blog menggunakan apps dari smartphone saya. Mudahan ianya memudahkan dan lebih membuatkan saya kerajinan untuk terus menghapdate blog kesayangan ramai ini..

Saya dalam perjalanan ke rumah sahabat yang menjemput untuk hadir ke majlis aqiqah dan kesyukuran diatas kelahiran putera yang dinanti setelah dianugerahkan dua puteri sebelum ini.

Syukur alhamdulillah saya ucapkan setelah impian mereka untuk memiliki anak lelaki Allah makbulkan.. kalian semua doakan saya juga pula selepas ini menyusul inshaAllah.

Anda berminat untuk dapatkan produk kesihatan Shaklee yang dijamin berkesan semulajadi dan selamat boleh hubungi saya ditalian 017-3150252.

No comments:

Post a Comment

Like my FB