Sunday 23 March 2014

Hanya untuk anda yang bergelar LELAKI


Lelaki seorang yang gagah?ramai beranggapan begitu.kebiasaannya lelaki adalah insan yang luarbiasa gigih.Gigih dalam segala hal.Jika lelaki itu adalah seorang ayah,dia gigih berusaha dalam mendidik dan membesarkan kita tanpa memberi satu alasan malah tanpa mengenal jemu.Beliau menangani pelbagia cabaran demi menjamin kesejahteraan keluarganya.

Cuma,perasan kah anda lagak seorang lelaki yang senantiasa cool jarang mencerminkan keresahan yang bermain dimindanya.Malah kerana sikap tegas,garang dalam mendidik anak,gigih dalam memberi kasih sayang buat keluarga tercinta membuatkan mereka ini kurang memberi tumpuan kepada kesihatan diri.

Sedangkan sebagai ketua keluarga adalah diberi pengharapan yang besar perlu dipikul dan tanggungjawab besar menanti dan seharusnya kesihatan adalah dijadikan agenda pertama dalam kehidupan?Ini kerana segagah manapun mereka kaum Adam ini tidak terlepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung,penyakit kencing manis,kegemukan, strok dan pelbagai masalah kesihatan lain.

Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal usia 30an dan diserang masalah seperti mati pucuk,pembesaran prostat,letih lesu dan kurang stamina.Dengan diet kurang sihat,pencemaran alam,faktor pemakanan gaya hidup kurang sihat hari ini turut menyumbang kepada permasalahan kesihatan yang lain-lain.

Disini saya ingin kongsikan set produk utama Lelaki Shaklee buat anda yang bergelar lelaki.Mungkin juga jika anda anak perempuan atau isteri bolehlah menghadiahkan sesuatu yang terbaik buat yang anda sayangi.

Set ini mengandungi OmegaGuard,Zink dan Vitamin E Complex.Kalau pun ini bukan daripada si isteri atau si anak,tiba lah masanya anda sendiri kaum adam menghadiahkan sesuatu yang berharga buat diri sendiri.Hadiahkan sesuatu anugerah kesihatan Shaklee yang sentiasa selamat,berkesan dan mesra alam ini buat diri sendiri sebagai tanda anda menghargai diri sendiri.


Sememangnya usia sentiasa meningkat.Itu adalah lumrah kehidupan tiada siapa yang mampu menyekat.Yang muda pasti akan tua,yang kecil akan menjadi dewasa.Oleh itu kesihatan jua turut harus dipertingkatkan.Mulakanlah kehidupan mu dengna mengamalkan suplemen yang baik yang mampu meningkatkan kesihatan seiring meningkatnya usiamu.Semoga set Lelaki ini dapat membantu WIRA kita kekal muda bertenaga untuk menjadi pelindung insan yang disayangi.

hubungi saya pengedar sah Shaklee ber ID 906554

No.telefon : 017-3150252 (call/sms/whatsApp/WeChat)
Email : fazillah.abdghani@gmail.com / cutemanjoi@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Like my FB