Friday, 1 July 2016

Sayang Nak Buang?

Bayangkan dari tahun 2010 da guna kan produk Shak.lee nie..jika dikumpul bekas2 yang saya dah guna fuh mau penuh satu bilik.Dengan bekas ESP,Mealshake,PD tak lupa botol2 yang da kosong tatau nk buat ape.Nak dibuang sayang Nak disimpan tak cukup ruang.

Sape ade masalah yang sama?runsing kan jika hendak difikir mane nak buat dengan bekas-bekas kosong ini

Ok meh saya bantu anda untuk buat sesuatu yang boleh dimanfaatkan tanpa mengeluarkan modal yang besar pun.Jimat baq hang..hasben pn sayang dpt bini pandai jimat.takde la orang ckp asik habis kan duit suami hahaha walaupun sukati la kan duit suami ku bukan duit suami mu..hahaha opssss melalut sudaaaa.

Ha tgk pic ade 6 contoh yang korang nk buat guna semula atau bahasa omputeh recycle semula bekas2 yang sudah dibersihkan dengan jayanya.

1.Bekas Tanaman - sempoi kan..hydroponic uols depan umah.nk masak petik ajer

2. Bekas Makanan Kucing - tak perlu membazir beli brands lain.. brands Shak.lee lg jimat n kedap udara lg tak lemau makanan kucing uols

3.Bekas Makanan - ha nie mmg best..elok bratur cantik.susu/tepung/oat/nestum tp label sesiap nnti kang ade yang bancuh tepunggandum dalam botol susu anak.

4.Tabung - ha baguskan idea nie. 3 anak campur mak pak total 5canister diperlukan.

5.Bekas Alatulis  - sirius tensennya tgk biler bersepah2.. masuk je dlm bekas nie..kemas teratur gitu.

Last but not least

6.Bekas Kuehraya - ha ini paling WIN..mmg lain dari jiran setaman ..rare gitu.lagi kreatif lg awesome bekas kuehraya korang.nie nk raya beberapa hari jer lg ha per tunggu lagi cepat g mendeko-deko bersama EricLeong.

Okla itu je coretan santai arini nnti jumpe next post.

Yg suke bole LiKE
Yg teruja bole SHARE
Yg ter eksaited bole KOMEN
Saya hargai semua apa yang anda lakukan.

Yang nk order Shak.lee utk dptkan canister2 nie boleh hubungi saya di talian 017-3150252

#tsunamiG7
#tsunamishaklee
#recycleG7
#greenshakleeg7
#pengedarsahshaklee #recycle #gogreen #selamatkanbumi #selamatkanbumikita #selamatkanmalaysia

No comments:

Post a Comment

Follow Fazi

Like my FB