Tuesday 13 October 2015

Gula-Gula Vitamin Yang Ibu Setuju Untuk Dimakan

Multivitamin Anak2 yang ibunye pun cilok makan sekali.

Sedap baq hang.. masam-masam manis ribena grape... ha kerlas begitu panjang description rasa nye hahaha..

Sedap sungguh tapi itu ok la maybe pemancing rasa tuk bg anak2 suke yang paling ibu nak sangat bagi kat ank2 nie sebab khasiat yang terkandung sangatlah bermanfaat buat anak2 ibu.

Dapat anak2 yang memilih makanan macam anak sulung saya si afrina nie memang buat kepala ibu pusing tiap kali nak kasi makan.. nak masak ikut selera die saje..dan confirm selera die pada makanan yang tidak mencukupi piawaian pilihan ibu.

Ye la as ibu kan kite kalau leh bagi semuanya kalau bole yang berkhasiat kan...tp itu masalah lampau mase lum consume multivitamin nie.. skang nie Alhamdulillah lega rasa tiap kali makan afrina jarang menolak.. dan  perut die asikla berbunyik nak itu nak ini..

Jangan anda  salahkan saya kalau sinki rumah  anda tak sempat nak kering asiklah nak kene cuci itu cuci ini selepas anak2 anda makan mcm2..

Bulan nie ada promosi.. beli 3 percuma satu botol lagi.. kongsi la ngn kawan-kawan yang ada anak2 juga ….Sharing kan tandanya caring gitu.

Jumpa lagi di pos akan datang.. hubungi saya pengedar Shaklee pilihan ramai di talian 017-3150252

2 comments:

  1. Alhamdulillah, Salam musim. Ini adalah untuk memberitahukan Anda bahwa Alex Scofield Company, sebuah perusahaan pinjaman swasta multi-miliar telah membuka kesempatan keuangan untuk semua orang yang membutuhkan bantuan keuangan pada akhirnya ini musim tahun. kami memberikan pinjaman dari $ 10.000 sampai $ 500.000 dengan tingkat bunga 1% untuk individu, perusahaan dan perusahaan di bawah syarat dan kondisi yang jelas dan dimengerti. Hubungi kami hari ini di: alexscofield2852@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Like my FB