Tuesday 1 October 2013

Perihal Legasi Syarikat Shaklee Yang Popular

Assalamualaikum wrt

Untuk pengetahuan semua,molek rasanya saya perkenalkan serba sedikit bisnes secara online yang telah saya sertai ini. Syarikat SHAKLEE telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung didunia selama tempoh lima dekad yang lalu.

Pada tahun 1915,Dr.Forrest C.Shaklee telah mencipta "VITALIZED MINERALS" iaitu merupakan multivitamin yang PERTAMA didunia.Pada tahun 1956,beliau juga telah menubuhkan Shaklee Co. yang merupakan syarikat jualan langsung pertama didunia.Hebat kan?Atas usaha beliau ianya telah menjadikannya pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar.Untung kan?




Tatkala ramai yang mengamalkan penggunaan plastik dan bahan-bahan sintetik,SHAKLEE kembali kepada semulajadi yakni dengan mencari mencari bahan-bahan semulajadi yang tulen untuk penghasilan vitamin dan beliau juga di antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah yang bersifat biodegradasi di dunia.



Di saat orang lain serta syarikat lain berlumba-lumba membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran,SHAKLEE melaburkan berbillion ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang menjadi DUTA SHAKLEE dengan berkongsi mengenaiknya.Dan ditambah pula dengan jutaan ringgit yang dilaburkan demi tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan SHAKLEE.

Syarikat SHAKLEE meneruskan kesinambungannya didalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaandan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik.

Hubungi saya untuk mendapat info lebih lanjut mengenai SHAKLEE

Pengedar sah SHAKLEE ber ID 906554.
HP No : 017-3150252 (sms/WhatsApp/WeChat)
FB : FAZILLAH ABDUL GHANI
PAGE FB : Vitamin-Untuk-Semua









No comments:

Post a Comment

Like my FB