Sunday 30 April 2017

Kenangan Semalam Menjadi Igauan Hari ini

SHAKLEE CONVENTION 2017 selamat berlangsung dengan meriahnya semalam.Hari dimana pengikhtirafan leader-leader hebat Shaklee sepanjang cycle lepas 2016/2017.

Bertempat di Grand Ballroom Level 15 Sunway Resort & Spa Hotel Bandar Sunway,Selangor.

Acara tahunan yang saya nanti-nantikan.Teruja untuk berjumpa dengan kesemua leader hebat Shaklee disamping itu mentor hebat saya Master Lyna Noh dan pasangannya Master Zainul menjadi speaker jemputan khas untuk majlis berprestig ini.

Saat kemasukan barisan Master Parade.Inilah pasangan mentor kesayangan saya.Founder group hebat iReach.

Seawal pagi kami sekeluarga bertolak dari Ipoh terus ke Bandar Sunway.Majlis akan bermula jam 2.30petang dan Alhamdulillah kami sampai tepat pada waktu jangkaan kami (terer bab manage time)

Sesampai terus naik dan buat pendaftaran terlebih dahulu dan kami diarahkan berkumpul dan sessi photo berkumpulan kami iaitu team iReach dijalankan.Memang happening.


Ini adalah sebahagian daripada kami.Ramai lagi termiss session ini.Ramaikan?inilah adik beradik iReach Family.

Kemudian kami semua diarahkan masuk kedalam dewan dan acara akan bermula tepat jam 2.30petang.Saya terlebih dahulu turun ke Level 10 hantar anak-anak yang tidak dibenarkan masukke dewan utama bermain di Family Room yang disediakan.ALHAMDULILLAH encik suami rajin menemani mereka tatkala saya masuk ke dalam dewan.

Sebahagian gambar sepanjang majlis diadakan :-








Alhamdulillah rezeki saya untuk join Shaklee Convention 2017 dan saya akan pastikan saya dan team kelolaan saya iaitu #assyifateam akan terus sukses dalam mengembangkan lagi empayar bisnes kami.

Anda yang mahu join bisnes penuh keindahan ini boleh hubungi saya ditalian 017-3150252 dan terus kita bersama menuju ke angkasa kejayaan.Ameen.

No comments:

Post a Comment

Like my FB