Friday 21 April 2017

CADANGAN NO.1 UNTUK PENGHIDAP KENCINGMANIS UNTUK TERUS SIHAT

MEH NAK KONGSI APA YANG SAYA BELIKAN UNTUK MAK SAYA YANG TERSAYANG.


Kalau ada soklan mintak cadangan untuk kencingmanis saya takde cakap lain.No.1 sah saya cadangkan anvil Vivix secara konsisten setiap hari sesudu teh.

Cadangan berdasarkan pengalaman sendiri dari hasil testimoni Mak saya sendiri.Bukan nak memandai bukan hasil testimoni orang lain.

Mak disahkan oleh doctor semakin naik sehingga doctor cadangkan ambil suntikan insulin sendiri dirumah.Sebagai anak saya memang susah hati saya kena lakukan sesuatu saya tak boleh biarkan sampai macam tu sekali jadinya.

Lepas jer mak bagitahu saya terus orderkan Vivix sebotol untuk Mak..jaga diet pemakanan Mak dan ambil Vivix setiap hari tanpa culas sebagai ikhtiar untuk kesihatan mak.

Diringkaskan cerita,Alhamdulillah next check up dari bacaan 17 terus turun ke angka 5...sehinggakan doctor sendiri terkejut dan terus batalkan utk pemberian suntikan insulin setiap hari yang dicadangkan sebelum ini.

Syukur syukur alhamdulillah sangat gembira perasaan saya sebagai seorang anak.Nilai kesihatan memang mahal itu je yang mampu saya katakan jika ada yang kata mahal lah Vivix nie... Tapi sebenarnya masih jauh lebih murah Vivix ini berbanding rawatan yang harus dibayar untuk pulih dari penyakit ini.

Sehingga hari ini saya masih bekalkan mak sebotol Vivix setiap dua bulan dan beberapa vitamin lain untuk menjaga kesihatan mak.. alhamdulillah moga Allah terus pelihara keramat hidupku ini.Sayang Mak!

Skang ni tgh promo sapa yang nak dapat kan Vivix pada harga murah dari kebiasaan meh hubungi saya pada no.tertera diposter.

Hubungi saya
FAZILLAH ABDUL GHANI
017-3150252


No comments:

Post a Comment

Like my FB