Monday 7 October 2013

Menjadi ahli Shaklee - caranya?

Assalamualaikum wrt

Ramai tertanya best sangat ke menjadi ahli Shaklee?sebab semakin hari semakin ramai yang teringin menjadi ahli keluarga Shaklee..makin hari makin besar dan makin ramai yang mendaftar menjadi ahli Shaklee..apa kelebihannya?mari saya kongsikan serba sedikit faedah menjadi ahli Shaklee:-


1.Sebelum jadi ahli anda mestilah mendaftar terlebih dahulu.Yuran keahlian hanya rm65 untuk yang ingin mendaftar sendiri di branch tetapi anda perlukan no.id saya 906554untuk tujuan pendaftaran ataupun hubungi saya dan saya akan uruskan segala pengurusan bagi pihak anda.Tambahan RM10 untuk pos memberkit terus sampai ke tangan anda.Dengan pembelian 200points bersamaan lebih kurang rm670 barangan produk Shaklee anda layak untuk mendapat keahlian percuma.

2.Setiap barang produk Shaklee mempunyai point-point yang melayakkan anda mendapat pulangan wang tunai apabila mencapai tahap yang tertentu.Tetapi sekiranya anda hanya menjadi ahli untuk makan sendiri sahaja tidak perlu hiraukan mengenai point ini.

3.Anda juga tidak wajib membeli setiap bulan untuk maintainkan keahlian anda

4.Anda hanya perlukan ID sponsor iaitu ahli yang telah berdaftar sekiranya anda ingin mendaftar sendiri di branch berdekatan anda.Boleh gunakan ID saya 906554 untuk tujuan tersebut.

5.Setelah menjadi ahli anda layak menikmati harga ahli pada setiap pembelian yang lebih menguntungkan anda dan keluarga.Dan sekiranya anda berminat untuk memulakan perniagaan dengan Shaklee,anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan keterangan dengan lebih lanjut.

Berminat menjadi ahli Shaklee?

hubungi sy menerusi call/pm/sms/WhatsApp/WeChat di talian 
017-3150252

No comments:

Post a Comment

Like my FB