Thursday 23 June 2016

Terlewat Bangun Sahur?oh tidak...

Kring...kring... kring alarm hand phone berbunyi...seperti biasa terpisat-pisat mata nak dibuka.Dalam kepala sudah terbayang menu untuk dimasak bersahur pagi ini.Kebiasaan jam alarm berbunyi pada 4pagi jadi ada masa santai untuk termenung-menung lagi.

Sekali tengok-tengok oh tidak....jam didapur sudah menunjukkan ke angka 5.15pagi.Ish tampar pipi sendiri tengok lagi sekali sah jam 5.15pagi.Hahahahah apa yang nak dimasakkan waktu kecederaan ini.Musnah harapanku.Tunda esok jawabnya menu yang dirancangkan.

Serta-merta tangan ligat mengambil shaker dan mengeluarkan tiga tong ajaib penyelamat sahur ku.ESP ,Mealshake dan Performance Drink.Tuang satu scoop setiap satu dan masukkan susu segar dalam petiais sekali ke dalam shaker. shake sebati secukup perasaan dan nikmatinya dengan penuh kelazatan.Satu hidangan ringkas mudah disediakan dan ianya sangat berkhasiat serta mampu memberi tenaga dan membuatkan saya mampu menjalani ibadah puasa disamping menyusukan anak kecil ini sehingga waktu berbuka nanti.

Elok sahaja selesai titisan terakhir sudah terdengar bacaan suci al-quran berkumandang ke udara dari pembesar suara surau kawasan perumahan.

Alhamdulillah sempat bersahur dan moga ku mampu bertahan sepanjang hari untuk berpuasa hari ini.

Mari saya ringkas kan mengenai set Mighty3Gem (Mealshake,ESP,Performance Drink)

Mealshake - hidangan yang lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.Hanya 120kalori untuk satu hidangan.Berperisa vanilla lazat dan pastinya ia digemari oleh semua peringkat umur.

ESP - Protein soya yang dijamin menyediakan 19asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia.ia diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.Kandungan GI Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39 menjadikan ianya juga sesuai untuk mereka penghidap kencing manis.

Performance Drink - hidangan lazat berperisa oren yang segar dan ianya mampu mengurangkan rasa kehausan,mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan membekalkan tenaga fizikal kepada anda.

Menarik kan?disebabkan inilah saya mempercayai set ini mampu membantu saya sepanjang saya berpuasa hari ini walaupun saya seorang ibu menyusu.

Anda nak jugak?meh hubungi saya segera di talian 017-3150252

#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#mystory
#pengedarsahshaklee
#pengedarShakleeIpoh

No comments:

Post a Comment

Like my FB