Tuesday 21 June 2016

Moga Niatku Diperkenankan

Assalamualaikum wrt semua selamat pagi di bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini saya doakan segala kebaikan buat kita semua...

Alhamdulillah syukur masih diberi kesempatan olehNya untuk meneruskan kehidupan dan diberi peluang untuk bertaubat menebus kembali kesilapan yang dilakukan selama ini.

Impian...siapa tiada impian?sy rasa ramai yang berIMPIAN eh bukan ramai semua mungkin boleh dikatakan mempunyai impian hasrat keinginan kehendak masing2.Bukan bermaksud impian untuk diri sendiri aja tapi untuk semua untuk insan sekeliling untuk semua yang tersayang.Betul kan?

Saya suka berIMPIAN.Suka berimaginasi dapat realisasikan impian itu.Bahagia jer rasa bila apa yang diimpikan menjadi kenyataan.

Salahsatu impian saya ingin menghadiahkan satu pakej menukarkan Ibadan Umrah buat Mak saya Hjh Hazizah Zakaria pada awal tahun 2017 in sha Allah.Bermakna ada lagi 6bulan untuk saya bersama demi merealisasikan impian saya untuk jadi kenyataan.Doakan saya yer semua.

Dulu memang ada niat nak hantar kedua mak dengan ayah sekali namun perancangan Allah yang lebih baik.Kita hanya mampu perancangan,Allah telah menjemput ayah kembali ke rahmatullah lebih awal.Jadi saya tak mahu terus rasa terkilan saya akan pasti kan Mak akan pergi menunaikan umrah tahun hadapan in sha Allah dengan izinNya.

Hadiahkan ini sebagai tanda terima kasih untuk segala pengorbanan yang telah mak murahkan selama ini kepada saya dan keluarga.

#tsunamishaklee #tsunamiG7 #pengedarshakleeIpoh









No comments:

Post a Comment

Like my FB