Monday 7 July 2014

Vivix cecair ajaib digilai ramai

Alhamdulillah syukur kerana masih diberi kesempatan menjalani ibadah berpuasa tahun ini.

Walaupun berada didalam keadaan kurang sihat dan saya masih menyusukan anak kedua, saya bersyukur masih mampu menjalani ibadah setahun sekali ini.

Bulan ini lagi sekali pihak Shaklee berbesar hati memberi promosi hebat Vivix beli 6 percuma 1.

cecair ajaib dari campuran unik botani Polygonum Cuspidatum,Anggur Muscadine,Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Terkenal dengan khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Diantara manfaat Kesihatan Vivix

*Menggalakkan anti penuaan yang sihat
*Membantu mengelakkan kanser
*Mengurangkan risiko penyakit jantung
*mengurangkan komplikasi kencing manis
*Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
*bantu mengurangkan risiko penyakit Alzheimer
*menggalakkan kehilangan berat badan berlebihan
*Menguatkan imun badan
*Meningkatkan kesihatan keseluruhan.

Anda ingin merasai kehebatan cecair ajaib Vivix yang terbaik dari Shaklee ini.. hubugni saya segera 017-3150252 fazillah

Beli 6botol percuma 1botol
Beli 2botol percuma keahlian
Beli 1botol anda layak menerima sesuatu istimewa dari saya.

Ingin mengetahui dengan lebih lanjut. Hubungi saya segera. Terhad dan tertakluk kepada syarat dan terma.

No comments:

Post a Comment

Like my FB