Monday 7 April 2014

Group iReach Shaklee kami yang WAJIB anda sertai.

Assalamualaikum wrt semua.

Jika anda adalah peminat setia dan mengikuti perjalanan blog saya ini,anda pasti sediamaklum yang saya adalah pengedar sah Shaklee yang berdaftar.

Saya merupakan seorang downline ataupun ahli kumpulan dibawah kelolaan master Lyna dan Master Zainul.





Kumpulan kami dahulunya sebelum dinaiktarafkan dan bertukar nama daripada LadyBoss kepada iReach team.

Apa itu iReach team?disini saya ingin berkongsi pada anda maksud di sebalik penjenamaan kumpulan kami sebelum saya kongsikan dengan lebih lanjut lagi apa yang ada dan apa yang kami lakukan.

iReach

Setiap huruf iReach ada maksud2 yg tersendiri;
- i : Saya/Aku/I
- R: Respect. Hormat menghormati
- E: Excel. Cemerlang
- A: Able. Serba-Boleh
- C: Care. Ambil Berat/Ambil Peduli
- H: Humble. walaupun hebat, sangat rendah diri


Alhamdulillah nama ini telah dirasmikan secara officialnya pada satu tarikh hebat bagi kami iaitu program yang begitu power bagi saya iaitu JOM HEBAT MEGA pada 15 Mac 2014 di Institut Sosial Malaysia Sg.Besi.Kami telah berjaya mengumpulkan pengedar-pengedar sah dari seantero malaysia yang menjadi downline kepada master Lyna dan master Zainul. Dari perlis smpi ke sabah semua mempunyai wakil sendiri.Terharu dengan sambutan yang diberikan.Tanpa mengira jauh dekat semua antara kami sangugp meluangkan masa demi menyedut aura dari master kesayangan kami.Semua tidak mahu mendapat rahsia kecemerlangan yang telah mereka perolehi.

Sessi daripada panel-panel jemputan yang menaikkan semangat juang kami dalam Shaklee begitu terserlah sekali.Semangat untuk berubah,semangat ingin berjaya semangat berkobar-kobar mahu menjadi Jutawan Senyap menjadi impian pada setiap kami yang hadir pada hari itu.

Sessi pertama dari iR Nad Zaim seorang guru yang bercita-cita untuk pencen awal dari kerjayanya sekarang.Perkongsian penuh perasaan membuak-buak.Nad tekankan supaya kami FOKUS dalam apa yang kami kerjakan.FOKUS pada setiap yang kami inginkan.Bila kita fokus apa yang kita impikan akan menjadi kenyataan.Semangat yang Nad bawa begitu membara.




#gemuruh jiwa semangat membara
dari puncak ingin ke angkasa
berkalungkan bintang berlekipan
menyerlah jauh dari yang biasa

baik lirik lagu Gemuruh dari Faizal Tahir menjadi satu lagu penyuntik semangat jiwa kami yang berada didalam dewan.Moga yang diimpiankan menjadi kenyataan.Dan saya percaya dengna Shaklee ianya boleh menjadi REALITI. Yakin pasti boleh.

Sessi kedua pula beralih ke forum Kain Pelikat yang terdiri daripada ahli panel dari kumpulan ASB (Aku Sayang Bini).Sangat dahsyat perkongsian yang diberikan.Sokongan mereka kepada isteri mereka dalam bisnes Shaklee ini bukan calang-calang.Peranan mereka dalam membantu isteri sangat besar dan merupakan peranan penting untuk melihat isteri mereka berjaya.Dari seorang yang tidak spernah ambil tahu ambil peduli namun kini telah menjadi peneraju utama dalam bisnes Shaklee kelolaan mereka suami isteri demi keluarga mereka jua akhirnya.Tidak membantu bukan bermaksud tidak setuju,restu seorang suami itu amat perlu.


Sessi kemuncak bermula pada jam 2.00petang dimana panel jemputan khas tampil memberi kata-kata.Dari mula hingga akhir dia begitu positif dalam kata-kata dan begitu banyak ilmu diserap pada sessi nya itu.Tuan Amin Idris seorang tokoh motivasi yang disegani.Kata-kata semangat yang dikeluarkan begitu menusuk hingga ke kalbu kami didalam dewan.Cara dia meyakinkan kami tiada perkataan mustahil yang perlu ada didalam diri apabila inign BERJAYA.

Sessi diakhiri dengan pemberian cenderahati ditas kecemerlangan LEADERS dibawah grop iReach .kelihatan Master-master muda yang lahir dari grop under master lyna dan master zainul.Dengna anak kecil dikendong dalam dakapan bersama-sama naik ke pentas membuatkan saya sebak.Apa lagi alasan yang masih ingin diberikan.Mereka boleh berjaya mengapa tidak AKU?Aku akan buktikan MASTER di dalam Shaklee berada di dalam genggaman ku.

Selesai sudah satu hari event yang begitu positif begitu mengujakan begitu banyak aura yang dapat disedut oleh kami yang menghadirkan diri.


Benar,kejayaan anda didalam bisnes MLM ini juga bergantung kepada kumpulan yang anda sertai disamping diri anda sendiri.Kumpulan yang benar-benar memberi sokongan dan ingin membuat anda berjaya seperti mereka yang telah berjaya patut diPILIH.Jangan salah memilih kelak anda yang rugi.
(Barisan AJK Jom Hebat Mega dan saya adalah salah seorang daripada mereka :-) 

Sertai kumpulan iReach kami.Anda tidak akan menyesal namun anda akan menyesal jika anda masih ada lagi perasaan ragu-ragu untuk menyertai kumpulan iReach kami ini.

Hanya bermodalkan rm75 sahaja iaitu yuran pendaftaran anda sudah layak menyertai kumpuluan hebat kami ini.Jangan lepaskan peluang anda.Mari bersama membina kejayaan bersama kumpulan iReach kami yang HEBAT ini.

hubungi saya pengedar sah Shaklee ber ID 906554 jika ingin menyertai

No.telefon : 017-3150252 (call/sms/whatsApp/WeChat)
Email : fazillah.abdghani@gmail.com / cutemanjoi@gmail.com











No comments:

Post a Comment

Like my FB