Saturday 14 December 2013

Jom kita besarkan tabung infaq kita kejalanNya.

Assalamualaikum wrt semua pembaca setia blog saya... saya terlalu menghargai kesetiaan anda semua... Alhamdulillah syukur atas kenikmatan yang dipinjamkan olehNya kepada kita selama ini... dengan itu eloklah kiranya kita kembalikan rasa syukur rasa nikmat berkongsi sedikit sebanyak dengan mereka yang memerlukan..
Ujian yang diberikan diterima dengan tabah hati.. saudara kita di sana memerlukan bantuan ikhlas dari segala segi lebih lagi berbentuk kewangan. Dengan rendah diri saya memohon jasabaik kalian seandainya mahu bersama menyumbangkan sedikit sumbangan ke tabung yang diwujudkan oleh kumpulan bisnes saya untuk meringankan sedikit beban yang dipikul oleh bahu mereka.
Anda boleh merujuk ke gambar poster yang saya sertakan dibawah ini... jutaan terima kasih saya dahului atas jasabaik kalian semua.

No comments:

Post a Comment

Like my FB