Friday 9 February 2018

TAHUN BARU 2018 PENCETUS TEKAD BARU

1 Januari 2018 bermula hari ini.Dimulakan dengan satu tekad baru azam baru semangat baru untuk lebih berikan yang terbaik sepanjang tahun baru ini berbanding tahun sebelumnya.

Yang lepas dijadikan kenangan dan juga menjadi dorongan untuk lebih berikan yang terbaik kali ini.

Saya Fazillah Abdul Ghani Coordinator Shaklee pemegang pendapatan 4angka hanya berbisnes dari rumah kini mengajak anda yang sedang mengintai ruang peluang yang boleh anda ceburi untuk menambahkan lagi dari segi kewangan keluarga dan meneruskan kehidupan dengan cara gaya hidup yang lebih sihat dan baik lagi.

Semangat juang yang tinggi dan harapan setinggi gunung Everest terhadap #assyifateam babybisnes saya yang makin hari makin mantap makin berdaya saing dan sedang mencari peluang untuk menjadi lebih baik dalam membantu anda-anda diluarsana mendapat kesihatan yang lebih sihat tanpa mengamalkan supplement yang merapu dan disamping itu saya adalah mentor bisnes hebat anda.Jom join team saya dan saya akan berusaha sehabis baik untuk menjadikan anda turut kaya dan berjaya.

Peluang sentiasa ada untuk diri kita namum sejauhmana kesungguhan kita untuk merebut dan tidak mensia-siakan peluang yang tersedia itu?

BERANI UNTUK REKA IMPIAN HEBAT ANDA SEBELUM ANDA KECAPI IMPIAN TERHEBAT UNTUK DIRI ANDA SENDIRI.

Ingin dapatkan produk SHAKLEE boleh hubungi saya ditalian 017-3150252.

No comments:

Post a Comment

Like my FB