Saturday 2 July 2016

Tips Sihat dan Berseri Menjelang Aidilftri

Ramadhan sudah menghampiri garis penamatnya bakal tiba pula Syawal bulan kemenangan.Alhamdulillah syukur atas nikmat yang Allah beri selama ini.Jangan lupa selalu ucapan syukur kita kan hambaNya.

Bersiaran kali ini nak berkongsi tips sihat dan dalam masa yang sama kekal cantik comel jelita menjelang Aidilftri yang bakal menjelma beberapa hari sahaja lagi.

Keistimewaan produk Shaklee disamping diambil utk menambahbaikan nutrisi dalam tubuh secara tak langsung kecantikan dalaman membawa kesan kepada penampilan luaran.. kira 2in1 khasiatnya dan yang lagi best produk yg selamat ditelan ini juga boleh digunakan utk tujuan kecantikan seperti masker scrub dan sebagai nya lagi tanpa perlu membuat pembelian lain.. penjimatan dapat dilakukan disini...bolehlah budget untuk pergi rawatan di spa digunakan untuk tujuan lain pula(hihihhhi) jimat kan?

Kita amek satu contohlah seperti Vivix kita maklum merupakan antioxidant yang terbaik.Pengambilannya setiap hari mampu melewatkan proses penuaan sebanyak 25tahun tampil lebih muda tetapi tahukah anda ia juga sesuai digunakan sebagai salah satu bahan untuk dijadikan sebagai masker?Ha bestkan..teruja tak nak tahu?

Disini saya nak kongsikan satu resepi masker yang sering saya lakukan hanya dari rumah.Kebiasaan saya akan berkongsi tips ini bersama pelanggan setia saya.Mereka teruja wah boleh yer?Tak sangka la...bestnye tak payah beli produk lain.itu reaksi mereka.

Masker ESP Vivix dan SCP Berseri

1/2 yogurt asli
Sudu kecik Collagen Powder
1/2 ESP
sesudu kecil Vivix

Gaul sebati dan boleh bermula bermasker sambil berbaring tutup mata boleh menggunakan hirisan timun,tomata atau tea-bag untuk memberi kesedaran mata anda.Enjoy and relaxing time!

Banyak lagi resepi yang boleh dilakukan siapa nak meh dapatkannya secara percuma apabila anda membuat pembelian daripada saya.

Jom terus sihat dan cantik secara semulajadi.Hubungi saya di talian di.no tertera diposter.

#tsunamishaklee
#tsunamivivix
#masker G7




No comments:

Post a Comment

Like my FB