Thursday 22 January 2015

Masih belum cuba Alfalfa Complex?

Sape disini yang masih belum memiliki
Si Alfalfa supplement terbaik masakini.. lebih lagi pada wanita.. saya wanita sejati (wah gituu ) ofkos lebih menumpu pada kaum sejenis saya sbb kite kan lebih memahami each others.

Sape yang penah cuba pasti takkan tinggalkan pengambilannya setiap hari dan pada yang belum penah cuba inilah masa terbaik utk anda cuba.. lebih lg kini harga promosi ditawaran.

Pelbagai kebaikan yang bakal diperoleh jika anda konsisten mengamalkannya..

Dun wori.. ianya Selamat,Semulajadi dan ofkos Berkesan.

Sini saya share 5 kebaikan utama si alfalfa nie buat kite org perempuan, wanita sejati yang menjaga ketrampilan luaran dalaman, anak dara yg menitikberatkan hal kecantikan,kelangsingan dan menjaga kesihatan agar terus bertenaga,aktif dan ceria sokmo.

1. Slimming/detox toksin /cuci usus... sesuai yang nak kurus n jaga kebersihan diri. Detox toksin nie juga mampu membuang bau badan yang kurang menyenangkan.

2. As kacip fatimah bagi si isteri yang mithali. Takyah sesusah dok makan yang lain masukkn itu masukkn ini.. telan je alfalfa.. tunggu ler feedback dr En.suami anda.

3. Penggalak susuibu.. yang nie sy suka.. dalam dok nk capai misi penyusuan anak sehingga berjaya kita dapat jugak melangsingkan badan dalam satu masa yang sama.

4.Penyelesai masalah keputihan dan melancarkan kitaran haid kita.. jika anda seorang yang wajib menggunakan pantiliner makanya anda wajib mengamalkan alfalfa utk tangani masalah itu. Bukan sesuatu yang baik tau keputihan itu jika tak diselesaikan boleh memudaratkan.

5.penghidap resdung / ekzema / alergik itu ini silalah amalkan alfalfa ini.testimoni En.syurga sy sendiri si penghidap resdung tahap bersin setiap pagi.. sejak dok bebel paksa makan alfalfa Alhamdulillah ianya serasi dan berkesan. Dlu tak bole makan kambing alergik katenye lanie berebut pulak lambchop kite.. apepun syukur..

Jadi sy nk anda anda diluarsana amek kesempatan bln ini cubala yang belum pernah cuba... rasai sendiri keberkesanan...

No comments:

Post a Comment

Like my FB